سلام...


عاشقان مهدی فاطمه

اللهم عجل لولیک الفرج

جشن ولایت ورهبری برای اولین بار در کشوردردهه ی فجر درمدارس شهرستان قایمشهر باهمکاری گروه رهروان امام خامنه ای, بسیج دانش آموزی و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قایمشهر برگزارمیشود.این وبلاگ درجهت اطلاع رسانی بیشتر وتصاویروویدئوهای پشت صحنه واخبارمدارس میباشد.

دوازدهم بهمن آغازدهه ی فجرمبارکباد.



نظرات شما عزیزان:

امیرمحمدمحمدی
ساعت18:26---18 بهمن 1391
سلام آقای حسینی حتما شناختین من کی هستم ؛درسته من عضو گروه سرودمدرسه ی شهید بهشتی هستم.به بقیه وبلاگ هاتون هم سر زدم . بی زحمت به آدرس وب من هم سری بزنید.www.amm79.rozblog.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:,ساعت 4:43 توسط سید عباس حسینی|


آخرين مطالب
» تنها امامی که به حج مشرف نشد!
» دردودل
» خواص سنگها (عقیق،فیروزه،یاقوت و . . . .)
» درباره ی امام زمان (عج)
» سلام...
» محمد بن عبداللّه
» ساخت كنيسه در جوار مسجدالاقصي گامي براي تخريب قدس شريف است

Design By : Pichak